wtorek, 13 stycznia 2015

Wpis z dupy.

Czytając tytuł dzisiejszej notki może ktoś pomyślał o Człowieku Wardze, jednak nie będzie tu nic o popularnym kanale Z Dupy. Po prostu ten wpis będzie o niczym konkretnym, tzn nie będę się sztywno trzymał jednego tematu.

3 dzień bez ogrzewania. Piec odmówił posłuszeństwa a ja marznę we własnym pokoju. Jak tak dalej pójdzie, to dostanę hipotermii. Wprawdzie teraz włączyłem sobie pewne urządzenie, którego nazwy nie znam, ale ważne, że wytwarza ciepło. Podobno wieczorem ma być już napalone i ciepło będzie czuć w całym domu. Mam taką nadzieję.



Jeśli chodzi o takie moje prywatne sprawy, to mogę się pochwalić, że dzisiaj zaliczyłem kolosa z infy. Na 3, ale ważne że jest zaliczone, więc nie będziemy drążyć tego tematu. Co do kolo testu, był to pierwszy termin, więc DRUGI TERMIN w tym przypadku będzie niepotrzebny. (polecam link, bardzo fajna muzyczka) Notka o studiach planowana jest na luty, więc jest jeszcze trochę czasu. Wcześniej czeka mnie sesja!


Zaczynam trochę eksperymentować i wstawiam różne obrazki z neta, ożywia to trochę moje wypociny i muszę przyznać, że jest to całkiem spoko pomysł. Nie wiem czy zauważyliście, po prawej stronie (na stronie głównej) macie linki do mojego kanału na YouTube oraz INSTA Zapraszam.
Jak macie jakieś pomysły o czym mogę pisać, to dajcie znać w komentarzach. Wprawdzie mam już parę tematów, ale jak ktoś coś podsunie to zawsze spoko.

Akurat leci to teraz na esce ---> KLIK!

Pozdrawiam, Rydzu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz