sobota, 3 stycznia 2015

TOP 15 coverów

Dziś zamierzam się pochwalić moimi piano coverami. Tutaj macie link do mojego kanału:


15. UEFA Champions League theme song - hymn Ligi Mistrzów otwiera mój ranking, prawie 1000 wyświetleń, dosyć łatwo się gra i nie jest trudne do nauczenia.

14. Mr President - Coco jambo - ten cover ma prawie 4000 wyświetleń i jest najczęściej oglądanym coverem na moim kanale, jednak tutaj miejsce dopiero 14, jest to short version i nie jest grane na 300 letnich organach. (kto nie wie o co chodzi, wpiszcie na yt - coco jambo 300 letnie organy, polecam!)

13. Nirvana - Smells like teen spirit - ponad 600 wyświetleń, zapewne lepiej by brzmiało to z gitarą, ale jak widać na piano też da się to zagrać i to całkiem przyzwoicie.

12. Queen songs on piano (ONLY INTRO) - jako że jestem wielkim fanem zespołu Queen, postanowiłem że zrobię coś w stylu piano medley, w dodatku będą tylko tylko intra piosenek. Mogło wyjść lepiej, ale i tak wyszło całkiem spoko. Tytuły wszystkich piosenek znajdziecie w opisie.

11. Rufus Wainwright - Hallelujah - 7 kciuków w górę, 0 w dół, więc cover chyba dobry, chociaż trwa nieco ponad minutę.

10. Queen - Friends will be friends - zaczynamy top 10, na miejscu 10 Queen, jeden z moich pierwszych coverów. Ciekawostką jest fakt, że nagrał się dźwięk z gg. (przysłuchajcie się dobrze)

9. Michael Jackson - Smooth criminal - Na miejscu 9 MJ, prawie 1000 wyświetleń, dosyć szybki cover, ale udało się go zagrać.

8. Toto - Hold the line - ten kto grał w GTA, powinien znać tą piosenkę. Klasyka.

7. Rotary - Na jednej z dzikich plaż - miejsce 7 to mój najnowszy cover, który nagrałem po rocznej przerwie, tym razem coś polskiego.

6. One Republic - All the right moves - tylko miejsce 6, szkoda że nagranie jest słabej jakości, bo niestety nie miałem kiedyś dobrego sprzętu, tak więc nie ma tutaj ani HD ani HQ, ale jak dla mnie mega piosenka oraz cover.

5. Seweryn Krajewski - Najpiękniejsza - polecam przeczytać opis do tego covera, 2 zdanie mnie bardzo śmieszy. Pierwsze jest prawdziwe, że cover grałem ze słuchu. (widać słuchawki w uszach, żeby nie było, że ściemniam) Ponad 2000 wyświetleń! W tle koszulka FC Albatros.

4. Queen - Don't stop me now - oczywiście Queen musiał się znaleźć gdzieś w czołówce, nie mogło być inaczej. 4 miejsce tuż za podium, szkoda że ma tak mało wyświetleń, (udostępniać, hehe) bo myślę że wyszło mi to porządnie.

3. One Republic - Apologize - 23 łapki w górę, najwięcej na moim kanale, więc ten cover załapał się na ostatnie miejsce podium. Znalazło się również sporo pozytywnych komentarzy. Chyba pierwszy taki porządny cover, z którego mogłem być dumny, wcześniej byłem określany jako niedoszlifowany klawiszowiec, ale po tym coverze taka opinia była delikatnie krzywdząca.

2. Coldplay - Viva la vida - tutaj jak zobaczycie, nie mam nóg. Ważne, że są ręce do gry.

1. James Arthur - Impossible - pierwsze miejsce nie jest chyba zaskoczeniem, według mnie zdecydowanie #1 jeśli chodzi o moje covery. Enjoy!

Czekam na wasze opinie, czy zgadzacie się z moim zestawieniem, czy może któraś pozycja jest za nisko a może zbyt wysoko. Może jest jakiś inny cover, którego tutaj nie wstawiłem a jest na moim kanale. Link poleci jeszcze raz, jeżeli macie konto na yt, możecie dać suba.


Odbiegając od tematu, na zakończenie chciałbym podziękować za ogarnięcie szaty graficznej mojego bloga Weronice, moja dziewczyna postarała się, żebyście nie uciekali jak tylko tutaj wejdziecie, chociaż jeszcze pewne kosmetyczne zmiany się pojawią. Jeżeli macie ochotę, możecie zajrzeć na jej bloga:


Pozdrawiam, Rydzu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz