środa, 18 lutego 2015

Champions!

Zaczyna się faza pucharowa Ligi Mistrzów, więc dzisiejszym tematem będzie Champions League. Jest to z pewnością najważniejszy oraz najbardziej prestiżowy turniej, jeśli chodzi o piłkarskie rozgrywki klubowe nie tylko w Europie ale i na świecie. Kto nie ma ciarek na plecach słysząc ten hymn:

HYMN LIGI MISTRZÓW

Mój cover hymnu

Jest to pozycja obowiązkowa, dla każdego fana piłki nożnej, grają tam najlepsi piłkarze oraz najlepsze zespoły. Oglądałem każdy finał od roku 2005, czyli mam już ich 10 na koncie. Marzeniem każdego piłkarza jest zdobycie pucharu CL, chociaż nie trzeba wygrać tych rozgrywek, być wybitnym piłkarzem. (Ronaldo, ten z Brazylii, bo młodsi kibice mogą nie pamiętać, Ligi Mistrzów nigdy nie wygrał, podobnie jak Zlatan)

Ciężko jest mi wybrać najlepsze według mnie spotkanie Ligi Mistrzów. (ten format obowiązuje od 1992 roku, wcześniej był Puchar Europy) Zdecydowanie najlepszym finałem był ten z 1999 roku, którego oczywiście nie oglądałem, ale przebija on wszystkie na głowę, czyli Manchester United vs Bayern Monachium. W 90 minucie United przegrywali 0:1, ale to co się stało w doliczonym czasie gry, przeszło do historii futbolu. Zobaczcie sami:

FINAŁ 1999

Na sam koniec najładniejsze bramki, strzelone w tych elitarnych rozgrywakach:

TOP 10 GOALS

Pozdrawiam, Rydzu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz